20

publicerat i daily, q&a;
 
1. Bästa frukosten?
Soygurt kanske?:P

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Aldrig någonsin någonsin ta en drink
 
3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Oranget. 
 
4. Bästa uppfinningen?
jag diggar alla bolag som upfunnit ett automatiskt "du har slut på surf" sms.
 
5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
jag önskar att jag kunde vara sarkastisk, så den egenskapen saknar jag.
 
6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
pojke: Theodor. Flicka: Theodor.
 
7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
inget de säger mig inget så nej inget

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
får nog bli mariestad på den.
 
9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
aldrig mer lyssna på musik. Tvn är livet.
 
10. Vilken film såg du senast?
de ska väll fan du ta och skita i. 
 
11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Komiker
 
12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
hårspray kanske. 
 
13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
jag, jag, o så va de jag, jag och jag igen.. 
 
14. Vem känner dig bäst och varför?
 Du känner inte mig. 

15. Vad står på din shoppinglista till hösten?
:GEMIGPENGAR.
 
16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
excet. väldigt lugnt  där.

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Att stå ut med dagarna innan resan.
 
18. Vad vill du bli när du blir stor?
rik eller häst.

19. Om du skulle skaffa dig ett nytt yrke, vad skulle det bli?
funderar på att läsa till läkare kanske 

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
whatever you do, don't grow up, utan försök hitta piller som gör att du aldrig blir stor. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bella:

HAHAHAHAHA så rolig

Kommentera inlägget här :