bästa och sämsta dejten

publicerat i daily, tankar;
Den sämsta dejten jag varit på.. Hmm, de måste varit när jag satt i flera år och väntade på gregg, utan att han någonsin dök upp.. roligt liksom! nej men på riktigt..
 
Sämsta dejten...
 
Jag minns den första veckan i sexan (ny skola).. så var det en kille som var jättekär i mig, och han bad min kompis att para ihop oss.. Jag trodde att jag och min kompis skulle gå på liseberg tillsammans men plötsligt mötte vi honom och hon sa att hon inte vågade åka en viss karusell, så att jag och han åkte den tillsammans. När vi var klara var hon borta, och hon skickade sms till mig i stuk med "lycka till". Värsta var att jag hade en annan vän nere i skåne som var på tok kär i den här killen, så jag visste liksom inte vad jag skulle göra, allt jag ville var att komma därifrån, men jag tog mig igenom dagen.. 

Vi åkte karuseller och köpte glass, sen gick vi till hans mammas resturang i nordstan och åt.. Där mötte vi ett helt killgäng ifrån klassen vilket inte ledde till något kul när man va 11 (eller vad man var?) Så fort man möttes i skolan hörde man alla vissla efter oss, haha herregud minns att jag blev som en tomat i ansiktet.. inte lika kul när det nådde till min vän.. Det var väll egentligen allt omkring det som gjorde det till sämsta dejten efsm det skapades så mkt "drama", och inte själva dejten i sig ioförsig..
 
Bästa dejten.. 
 
Det här var faktiskt bara några veckor sedan.. Vi åkte moped genom staden & sedan in på en kurdisk resturang för att köpa med oss mat, att ha med oss till slutet av en strand. De var så himla vackert där, och vi omringades av klippor på ena sidan, och hela havet på andra sidan. Är man på stranden brukar det oftast vara en hel del folk där, men här var det verkligen som om vi hade våran egen ö..Vi åt,nattbadade, önskade på flygplan, pratade och hade det riktigt mysigt där. Det enda minuset med den här dejten var att jag drack den äckligaste vita sura vidriga  mjöljkliknande grejen jag någonsin druckit, fy faro. Men annars kan något så enkelt vara en "bästa dejt"..Kanske är för att det är så nytt med, egentligen kanske det handlar om lite med vem man är också. 
 Berätta ni! vilken är eran sämsta och bästa dejt?

Kommentera inlägget här :