5 saker ni inte visste om mig

publicerat i daily, q&a;
1. När jag var liten drömde jag ofta om att jag levde med en delfinflock, och det var det jag ville göra när jag blev stor. Jag minns så väl hur vi lekte, gjorde konster och uppträdde för människor, hade delfinklappningsdagar där barn fick klappa delfinerna gratis osv. Kändes som om jag hade två liv, ett när jag drömde och ett här och nu..När jag blev äldre drömde jag nästan likadant, fast om hunden silver fang.. Vem vet, kanske lever de där liven i en annan tidsfrekvens..

 2.   Jag har haft många familjer. 
Min mamma och pappa skiljde sig tidigt, och efter det har mamma varit på språng om man säger så.. Har växt upp med många olika syskon, som jag trodde jag skulle haft relation med föralltid.. De är dock bara en familj som verkligen har betytt min värld för mig, och det är vår underbara stora familj i Mariestad. Det är liksom fortfarande dem jag skulle räkna om jag skulle räkna familjemedlemmar..  ♥ 

3. När jag gick i 5e klass gick jag i en skola som var indelad i grupperingar. 
Alltså på riktigt, tänk er de tydliga gängen i "glee." När jag flyttade till Gbg i femman och kom in och satt mig vid bänken första dagen blev jag helt chockad. Ja fick två lappar där två olika gäng frågade om jag ville hänga med dem på rasten. Sedan fick jag höra tissel och tassel om att "dem var töntarna" och "dem va populära" , Jag som umgicks med alla fick en gång en lapp där de stod att de var dags att bestämma mig.. ville jag vara en tönt eller populär? tillslut gjorde de valet åt mig.. Ja var ju nyinflyttad och fräsch, var ju alldeles för cool för att vara något annat än populär! 

 
4. Jag har sjukhusskräck. Hur sjuk jag än är så vägrar jag att gå till sjukhus. Te.x så skulle jag behöva operera bort mina halsmandlar då jag har ont i halsen, får halsfluss osv 90% av året, och då mina leder är kaos.skulle även behöva kolla upp annat men jag är livrädd och jag VÄGRAR söka hjälp.. värst av allt är att jag inte ens vet varför..
 
5. Jag kan läsa av energier på varenda människa jag möter. You better not lie to me cause I always see through your shit. det GÅR INTE att ljuga för mig. ( Obs, låtsas tro folk när de ljuger 99 procent av gångerna för att jag inte orkar med att säga "du ljög nyss om att din maskara är slut te.x ) Ser direkt om någon döljer något, om någon försöker va någon den inte är, om någon har en elak aganda eller vad man ska säga.. Känner också av om någon är snäll rakt igenom osv, känns som jag känner nästan varenda människa jag möter och har varit sån sen barnsben.. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :