träningsjulkalender

publicerat i daily, tips, träning & hälsa;
12, photography, and hello winter-bild

Som ni vet flåsar jag dagligen sen tre veckor tillbaka tillsammans med en PT på gymmet. Vi gör allt från att gå promenader, till sprattla i bassängen, till spinning, På land gruppträning och gympass. De är en helt fantastisk människa jag får spendera så mycket tid med- hon finns där och peppar mig från huvudet och det psykiska rakt ut till det fysiska. Sån stjärna! 

Men nu är det December månad, och jag tackade ju ja till facebooks träningskalender med. Så jag skiter i pt från och med nu... Haha,skämt åsido så lägger jag såklart till det! I med att jag bara tränat tre veckor så räknar jag mig till nybörjare, och kör där med nybörjar-alternativet på kalendern. Jag blev precis färdig med 50 squats som var första decembers lucka. 150 om man är van, men vem vet- jag kanske slänger in 50x2 till under dagen, men så länge känns det skönt att jag gjort vad som krävdes av dagens lucka. Vill ni hänga med så hittar ni gruppen på facebook här: https://www.facebook.com/1636015476668398/videos/o.1521904641465917/1647188888884390/?type=2&theater
 
En annan story är att jag behöver göra en ur-rensning ur kroppen, och det tänkte jag börja med när jag vaknar med. Soppor, detox, té och frukter skall in på schemat, med start imorgon. Nu är det tvärstopp på mackor och andra äckligheter för ett tag. Ber om ursäkt om ni hatar mat/tränings inlägg, men vill även påminna er om att det inte handlar om att "vara snygg på utsidan." Och att jag skulle göra det för det. ALLT handlar om mitt psyke. Vad jag behöver för att må bra inifrån. Det är in inre resa som även kommer spegla sig utåt. Som de ska va.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Grymt bra få köra med PT :D

Kommentera inlägget här :