rakt in i väggen

publicerat i daily;
Gick rakt in i väggen i helgen. Bam. Sov bort hela lördagen och söndagen, och nu på måndagsmorgnen så mår jag trotts omständigheterna bra. Det är bra att få ur sig det man håller inne och sedan släppa det och gå vidare..  Finns trotts allt inte så mycket att göra åt saken.

Så vad är de egentligen jag håller inom mig? skam, tomhet och ångest. Där har jag skrivit det. Nu, bort. Tack. Spelar egentligen ingen roll vad de handlar om, utan de är bara något som inte blev som de var tänkt. Kanske borde erkänna att jag har en ganska dålig verklighets-uppfattning ibland men så får de vara. Man lär sig av sina misstag.. Jag har bara återupprepat de tre ggr, så har ju några gånger kvar innan jag lärt mig.. Brukar behöva göra om saker 6-7 gånger bara för att vara säker, till skillnad från de som lär sig efter första misstaget..lol. anyways: Blicka framåt.  

Idag har varit en ljusare dag. Jag tog mig ner mot havet, vilket är den starkaste energikällan för mig. Var så friskt, skönt och underbart att bara få andas in renhet, rensa ut all negativitet ifrån mig. Skall börja fokusera mer på mina tankar igen, attrahera in lite positivitet. that's nice!  ♥ ♥ ♥
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bella:

<3 <3 <3 Attrahera in lite positivt låter helt underbart!! Du är bäst. <3

Kommentera inlägget här :