night

publicerat i daily;
Hej mitt i natten. 

Det var länge sedan som jag kände för att skriva, då min hjärna har varirt och fortfarande är helt ur balans. Men samtidigt så saknar jag det så otroligt mycket. Men då det är svårt att hålla ordning på alla tankar & på att ens ta mig upp ur sängen, så tänkte jag att jag kanske skulle se bloggen som min väg upp. Liksom öppna upp mig mer kring min pssykiska ohälsa, dela med mig mer utav hur det kan vara jobbigt att gå upp ur sängen, hur det känns att klara av att ta sig ut genom dörren. Små steg, så att jag kanske kommer tillbaka på banan. Vad tror ni om det? 

Idag hade jag lovat mig själv att ta en lång promenad med nicky, och försöka att inte äta så mycket. Den senaste tiden har jag ätit ihjäl mig, tror seriöst något är fel. Gick sådär. Orkade inte gå längre än utanför dörren och var helt genomsvett av ångest när jag kom in igen. att äta är det ända min kropp kan prostera i nu typ. äckligt. 

Men jag tänkte att om jag börjar skapa en vardag i mitt sinne på något vis, så att jag sedan kan göra det till verklighet igen, så kanske det blir lättare. Därför så skall jag förhoppningsvis imorgon finna orken till att göra detta. Bara småsaker som vilka tider jag ska gå ut med nicky, om jag skall orka träna någon dag, hur jag ska göra med maten, skriva ner i almenackan vilka möten och så vidare jag har. Det blir nor bra. Kanske ska ladda upp kameran och börja ta lite småbilder och så till bloggen och så med, så blir det ju ännu roligare. vad tror ni?

Kommentera inlägget här :