greklands finaste ö

publicerat i daily, resor;
Jahaaaaaaaaapp.. Då var den efterlängtade dagen här, men som sedan tog planet till greklands vackraste rhodos utan oss. Synd, tragiskt och ganska ledsamt.  

I Maj månad (nej maj majblomma typåkte jag och min underbara och helt fantastiska storasyster ner till vackra Rhodos på en veckas semester. Vi bodde på ett 4stjärnigt hotell som skulle förtjäna åtminstone 10 stjärnor, med all inclusive bufé som smakade amerikanska tonårsdrömmar och fri alkohol som ledde till att jag ville sova på en solstol. Över 30 grader, havsutsikt, sköna HELT NYA sängar, (vi kom den veckan hotellet öppnade btw) världens sötaste katter, roliga människor och en helt underbar personal.. Innan jag drömmer mig bort ännu längre skall jag komma till kritan.. (Vem säger ens så) 

Iallafall, så var planen att vi skulle åka tillbaka dit nu omkring min födelsedag. (fyller 21 imorgon btw) Vi visste precis vilken tid planet skulle gå, men plötsligt blev priserna typ trettioåttamiljoner för EN person, jag överdriver inte ens (tror på de själv). Hur dyrt det än var så vela vi fram och tillbaka och bam så var hela hotellet såklart slutsålt. HELA den veckan, alltså jag får verkligen ångest. Sitter ni på flygplanet så kan ni ju åtminstone vinka åt mig och hälsa personalen ifrån oss.. 


Jag är ändå inte avundsjuk, jag tycker om att ligga med 3 täcken i min säng i mitten av augusti och kolla på serier. Det är mycket roligare än att ligga runt i poolen där borta och flyta. lol, wish me luck next year..♥

Kommentera inlägget här :